درمان ویندوز
مشاوره و پاسخگویی به مشکلات کامپیوتر و حسابداری، تماس از تلفن ثابت با شماره 9092305943 (تهران) و با شماره 9099071865 (سایر شهرها)
درمان ویندوز
نوشته شده توسط Siyana در ساعت 8:59

 

 

مشکل: ویندوز غیر عادی شده، بعضی وقت ها هیچ برنامه ای باز نمی شود، بعضی وقت ها هیچ برنامه ای بسته نمی شود، بعضی وقت ها هم برنامه ها اصلا کار نمی کنند.

ـ راه حل سریع۱ : به سایت روز آمد سازی ویندوز در نشانی windowsupdate.microsoft.com بروید و آخرین وصله- پینه های ویندوز خود را دانلود کنید. اگر بخواهید ویندوز اکس پی را طوری تنظیم کنید تا آپدیت ها را خودش بگیرد ونصب کند، با کلیک راست روی My computer و انتخاب گزینه properties ، به صفحه Automatic Updates رفته و گزینه ( recommended ) Automatic را علامت بزنید. در ویندوز ۲۰۰۰ و Me ، این کار را از طریق کنترل پنل و آیکون Automatic انجام دهید. برای ویندوز ۹۸ هم به سایت آپدیت ویندوز بروید و برنامه Critical Update Notification را دانلود و نصب کنید. بیشتر وصله های ویندوز برای بستن حفره های امنیتی ویندوز تهیه شده اند. اما بعضی وصله ها هم برای حمایت از تکنولوژی های جدید، از قبیل Bluetooth ، Wi-Fi ، یا Directx عرضه می شوند.

ـ راه حل سریع ۲ : ویندوز اکس پی یا ۲۰۰۰ خود را در حالتی بالا بیاورید که آخرین وضیعت سالم را داشته است. برای این منظور، هنگامی که کامپیوتر را روشن می کنید کلید F۸ را چند بار بزنید تا منوی بوت ظاهر شود. در این منو گزینه Lastknow Good Configuration را انتخاب کرده و کلید Enter را بزنید. اگر این کار مشکل را حل نکرد. می توانید سیستم را به وضعیت قبل تر برگردانید، منتها این راه فقط در ویندوز اکس پی و Me کار می کند. از منوی استارت و گزینه Accessories ، منوی فرعی System Tools را باز و گزینه System Restem را کلیک کنید. در این برنامه با انتخاب گزینه Restore my computer tone earlier time دکمه Next را بزنید و تاریخی را انتخاب کنید. با زدن دکمه Next بقیه دستورات ویزارد را دنبال کنید.

مشکل: از وقتی سرویس پک ۲ ویندوز اکس پی را نصب کرده اید، کامپیوترتان کند شده و خیلی برنامه ها رفتار عجیبی پیدا کرده اند.

ـ راه حل سریع۱ : بیشتر وقت ها با آپدیت کردن درایورها مشکل حل می شود. از نشانی http://support.microsoft.comdefault.aspx?kibd=۸۸۴۱۳۰ ، product=windowsxpsp۲ فهرست برنامه هایی را که با سرویس پک ۲ ویندوز اکس پی مشکل دارند مشاهده کنید.

ـ راه حل سریع ۲ : سرویس پک ۲ اصلاح بزرگی است، برای هر کسی، برای حذف سرویس پک ۲ ، به سراغ AddRemove programs رفته و با انتخاب گزینه ۲ Windows XP Service pack۲ روی دکمه Remove کلیک کنید. ولی یادتان باشد که هر برنامه ای که بعد از سرویس پک ۲ نصب کرده اید باید دوباره نصب شود.

 مشاوره و پاسخگویی به مشکلات کامپیوتری و حسابداری و موبایل با تماس با تلفن ثابت با شماره 9092305943 (تهران) و با شماره 9099071865 (سایر شهرها)

www.hamgampc.ir

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: