اداره اي به نام آفيس
مشاوره و پاسخگویی به مشکلات کامپیوتر و حسابداری، تماس از تلفن ثابت با شماره 9092305943 (تهران) و با شماره 9099071865 (سایر شهرها)
اداره اي به نام آفيس
نوشته شده توسط Siyana در ساعت 9:33


ـ مشکل: گاهي اوقات به هيچ وجه نمي توانيد فايلي را در Outlook, Excel, Word يا ساير برنامه هاي مايکروسافت آفيس باز کنيد.
ـ راه حل سريع ? : از منوي Help در برنامه آفيس، گزينه Detect and Repair را انتخاب کنيد تا ابزار تشخيص و تعمير اجرا شود. دقت کنيد که گزينه Discard my customized setting and restore default settings علامت نخورده باشد، اين برنامه سعي مي کند درستش کند. قبل از شروع به کار بهتر است سي دي آفيس را دم دست داشته باشيد.
ـ راه حل سريع ? : اگر برنامه اي از آفيس بالا نمي آيد. از Control Panel برنامه AddRemove Programs را اجرا کنيد. با انتخاب آيتم Microsoft Office روي لينک Click here for support information کليک کنيد. سپس با کليک روي دکمه Repair تمام برنامه هاي آفيس را از نو نصب کنيد.
? ذخيره فايل
ـ مشکل: گاهي اوقات فايل Word شما باز نمي شود و اگر هم باز شود حاوي علائم و نوشته هاي عجيب و غريبي است.
ـ راه حل سريع: اگر Word ???? يا Word ???? داريد. از منوي File گزينه Open را کليک کنيد. و پس از انتخاب فايل مورد نظر خود، روي علامت پيکان روبه پايين در کنار کلمه Open کليک کنيد تا يک منوي فرعي باز شود. از اين منو ،گزينه Open and Repair را انتخاب کنيد. اگر از اين راه به نتيجه نرسيديد، تمام محتواي فايل را Cut کنيد به غير از علامت انتهاي پاراگراف درآخرين خط. سپس آن را در يک سند خالي Paste کنيد. اگر اين راه هم جواب نداد، در کادر محاوره، File->Open گزينه ( *.* ) Recover Text From Any File را ليست Files of type انتخاب کنيد. سپس Open را بزنيد. با اين کار، فقط نوشته هاي سند شما بازيابي مي شوند. اگر Word باز هم نتوانست سند شما را باز کند، از منوي Tools گزينه Options را انتخاب کرده و به صفحه General برويد. در اين حالت، گزينه Confirm Conversion at open را علامت بزنيد. OK کنيد و دوباره روش Recover Text را به کار ببريد.

 

 مشاوره و پاسخگویی به مشکلات کامپیوتری و حسابداری و موبایل با تماس با تلفن ثابت با شماره 9092305943 (تهران) و با شماره 9099071865 (سایر شهرها)

www.hamgampc.ir

 






نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: